Random Thoughts But Not Really Random Thoughts Pt. 3

-Still no internet
-I'm at my parents house again
-I just did my fafsa
-I barely made the deadline
-If I didn't get my grant
-You won't be seeing me nexxt semester
-I'm looking for an excuse to take a year off lol
-Let me chill
-So they cut hours at work
-I was already taking an 8 hour cut
-Voluntarily
-Now its a 10.5 hour cut
-Fuck that
-So I started looking for a new job
-But they won't let me take my certifications with me
-The equipment ones
-Like the forklift, power jack, and etc
-I got a couple of them
-But I can't take em with me :(
-Ain't that a bitch?
-Meanwhile back at the ranch
-I still need shit for the apt
-Like a toaster
-With a bagel option in that shit
-You like bagels?
-I haven't had a bagel in a while
-I eat breakfast on my way to work
-Which is at 4:15am-5:30am
-Usually it consists of pop tarts
-Capri Sun
-And a couple of nutragrain bars
-I miss my cereal though
-Peace to Captain Crunch
-Speaking of cereal
-I just came over here and ate all of theirs
-I don't think they liked that
-My lil sister was mad as shit
-Thats on her though
-Cause I'll go home and eat my cereal tonight
-I hate 106 and Park
-No jokes after that shit
-I'm through
-They fucked up my mood
- :(
-*turns tv off*

2 comments:

The Black Sunn said...

you have got to get the internet back so u can listen to 810 album

Anonymous said...

てしまった。ディープキス・生フェラ・69・騎乗位でのINも完璧です。日本人は台湾のデリヘルを利用しないため女の子に喜ばれます。連絡先を交換すれば別の日に会ってデート台湾風俗も可能なのでチャレンジしてみてください。暗い部屋でしたが、目が慣れるとマッサージの施術台の他にベッドがあり、奥にバスルームがありました。結構広い部屋です。5分程待つとドアがノックされ、姫が登場しました。あまり期待はしていなかったのですが、想像を超えるほどの若くて可愛い姫です。日本語は話せませんでしたが、身振り手振りと英語を混じえて、「私でいいか?」と殊勝なことを聞いてきます。チェンジできるようですが、逆に「私でいいか?」と自分も聞いてしまいたくなる程、テンションが上りました。(中略)ベッドでは初めからGを装着されてのフェラーリ。可愛い姫にされるとすぐにフルボッキになります。騎乗位からスタート台北風俗。一旦解除してから正常位で再び○体。狭い施術台だと厳しいですが、ベッドですので思う存分腰を振って発砲しました。処理してもらった後は、シャワーで洗ってもらい、服を着で思う存分腰を振って発砲しました。処理してもらった後は、シャワーで洗ってもらい、服を着て片言の英語で会話をしました。時短は無いようで、コールがあるまで話をしてました。と、小姐がノックをして入ってきます。ここで、問題なのが、台北では小姐を全員の中から選べないということ。裏サウナの暗がりの部屋の中、一瞬の判断で小姐のカオ、スタイル、性格を見抜く必要があります。